måndag 15 oktober 2012

Julen 2012

Nu har min längtan till julen kommit krypande. Tänk att få tända stjärnor, adventsstakar och ljusslingor. För ett bra tag sen så såg jag på Lindas Lantliga att hon har en julbok varje år där hon skriver ner allt kring julen. Helt underbar idé.
Jag brukar ofta ha massa idéer om julklappar som jag sen glömt av när jag ska stressköpa dem. Detsamma gäller julpynt och julinredningen, tänker förändring men har glömt av det när allt ska fram och det blir precis som förra året.
Jag tror minsann att jag ska göra en egen variant på en julbok, en som varar i många år. Dags för en tur till bokhandeln.

Bild lånad från Lindas Lantliga

1 kommentar:

  1. Ja, tänk ... snart är julen här. Jag älskar julen och ser ju såklart fram emot detta. Det är ju en jättebra idé med en julbok :)

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera