torsdag 4 oktober 2012

4th Annual NYC Yarn Crawl!

Jag har varit i NYC et par gånger och för 5 år sedan var stora delar av familjen där och firade min syster som fyllde 25 år och då bodde i Connecticut. Elin (sôstra mi) fick i uppdrag att leta reda på någon garnaffär i NYC. Bland resesällskapet fanns bland annat min mormor, mamma och syster och vi fyra gillar det här med garn.
Affären som vi hamnade i var Purl Soho och vi blev förälskade allihopa. Det som jag tycker är så kul med affären är att det är 4 relativt unga tjejer som driver den.

   
 
Idag fick jag se på deras blogg att i helgen som kommer nu så går 4th Annual NYC Yarn Crawl av stapeln och det är ca 10 affären som deltar. Gissa om jag vill vara där. I år och nästa år blir det inte men 2014 kanske. Drömma går ju!

Bild lånad från hemsidan ovan, den var lika suddig där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar