onsdag 17 oktober 2012

Craft & Creativity

jag måste verkligen återigen tipsa om denna underbara blogg. Även om hon inte hittar på allt själv så hittar hon massa roliga saker på andra bloggar och som jag och andra sen kan få ta del av. Se här vad Helena kommit över nu. Jag älskar detta!

Det roliga är att jag igår satt och gick igenom böcker hemma och hittade några gamla sådana som skulle kunna användas till detta. Vi har inte fått upp någon bokhylla än för jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill ha och ska det vara hyllplan på väggen så måste jag själv köpa hyvlade brädor och måla dem med någon halvblank färg för jag accepterar inget annat :) Så än så länge ligger böcker i travar i vårt så kallade "helvetesrum". Det är det rummet som en dag ska bli gästrum/kontor/pysselrum. Dock längre ner på prioriteringslista (iaf enligt min sambo)

Bilder lånad hos Craft & Creativity




 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar