torsdag 20 oktober 2011

Klädparadis

I helgen kom min pappa med massa kläder från min "bonussyster". Jag tror att det var 1 flyttlåda och 3 papperskassar med kläder som hennes 3 barn har vuxit ur. Hon skickade dem med hälsningen att ta det du vill ha och lägg resten till någon insamlingslåda. Jag behöll ungefär hälften och resten ska skickas iväg. Jag gillar hennes smak på barnkläder då flickkläderna ser tjejiga ut utan att alltid vara röda eller rosa. Det har vi redan så mycket av. Självklart tog jag även en del av pojkkläderna. Så nu behöver vi bygga en walk in closet till Ester så att hon får plats :) Det är ju knappt jag hinner använda allt. Så lät att glömma av vissa av dem. Det är väl det som kallas i-landsproblem.

Bland alla kläder hittade jag denna body som ger mig så mycket nostalgi. När min syster bodde i USA under två år var Jonas, jag, min bror, min mamma och min mormor där och hälsade på och då var vi ju självklart tvungna att handla på GAP. Vilket jag i och för sig alltid gör när jag är där :) Min syster, bror och jag handlade varsin tröja av deras röda Inspi(red). Nu när jag gick igenom kläderna hittade jag denna body men jag tror att den är för liten för Ester men hon får ju en kusin i maj så det blir ju perfekt eller förhoppningsvis ett syskon en vacker dag.
Ursäktar den dåliga bildkvaliteten men det har hänt något med min kamera.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar