måndag 28 november 2011

3:dje gången gillt

Jag försöker vara kreativ mitt i min brist på sömn. Som jag skrivit innan så håller jag på med en födelsedagspresent som jag bestämde mig att göra om precis när den var klar. Nu har jag stickat 2/3-delar igen och då ser jag en sak på rad 6 som stör mig. Jag klarar inte av att ge bort den när blir så så nu har jag repat upp hela igen och ska börja om på nytt. Tur att jag tycker om att sticka, men det kommer dröja ännu längre innan ni får se.
I helgen har jag hjälpt min mormor på en julmarknad som hon brukar stå på. Tyvärr kan jag inte visa några bilder därifrån för de vara ganska mörkt därinne i lagårn och bilderna blev inget bra. Det var kul att vara med och jag fick sålt alla mina grejer. Det var inte så mycket men 19 burkar äppelchutney och ca 15 påsar med kolakakor. Så jag är nöjd.

Denna vecka ska jag bara ägna åt att busa med Ester. Hon är lite mammig just nu men ändå så himla rolig. En riktig pajas.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar