fredag 9 december 2011

Prioriteringar

Jag har under hela hösten stressat upp mig för att det är så mycket jag vill göra. Inte överdrivet mycket men lite roliga projekt. Som jag skrivit innan så har ju Ester valt att sova bara en timme i sträck på nätterna och har gjort så ganska länge nu och min sjukdom klarar inte riktigt det utan jag behöver min sömn så har jag "tvingat" mig själv att försöka att inte tänka på alla roliga saker som ligger i mitt syrum och väntar på mig och bara ta en dag i taget och sova när Ester sover. Det är inte lätt kan jag säga. Speciellt inte när jag läser alla andra bloggar om hur de julpyntar och pysslar. Jag har bestämt mig att jag njuter med er istället och tar igen mitt nästa december. I år blir vårt decembermys/julfeeling typ detta och jag är nöjd med det!!

Bilden lånad från Goteborgskex.se
Bilden lånad från cloetta.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar