tisdag 1 november 2011

Jag och min amningshjärna

Vet inte vad som händer med mig men inget funkar just nu. Vad jag än tar mig för så blir det fel och jag tappar lusten. Det handlar mest om mina pysselprojekt. För ett tag sen sydde jag en gardinkappa till vårt ommålade sovrum och jag mätte jättenoga innan men visst 17 blev den för smal. Når knappt över fönsterfodren (vill tillägga att jag sytt många gardiner i mina dar och har aldrig varit med om detta). Jag har dessutom 2 hemliga stickprojekt på gång som jag inte kan blogga om (julklapp och födelsedagspresent) där jag inte vet vad som hänt. Så nu har jag skickat ett sms till min underbara granne och bett om hjälp och hoppas att hon förstår sig på´t.

Så just nu känner jag mig som bilden nedan. Jag vill så mycket, men det stannar liksom inom mig och kommer aldrig ut från tankeverkstan. Det kanske är därför som mina projekt som ändå påbörjas blir kaos. Det är för mycket i huvudet på mig. Jag får nog låna professor Dumbledores minnessåll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar