tisdag 8 november 2011

Lovely weekend

Vilken härlig helg det blev med svärföräldrarna här. Vi gjorde inte så mycket, vara en sväng till stan och åt lunch gick omkring. Så mysigt. På fredagen kom min pappa med sambo hit och vi bjöd på middag och firade Jonas i efterskott och på lördagen kom Jonas syster med pojkvän hit på middag. Helgen var bara så härlig.

Sen kom vardagen och Ester har fått för sig att hon ska vakna varje halvtimme under natten. Det har pågått i 2 nätter nu och jag börjar känna av min sjukdom (Chrons) pga sömnbristen så jag hoppas att det ändrar sig snart igen.

Men jag njuter av den härliga helgen som var med en bild av vår underbara pajas (gungstolen fyndade jag för ett tag sen på blocket för 200 kr, ska bara piffas till lite)

Ester i sitt esse ihop med sin pappa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar