söndag 25 september 2011

It´s a halleluja moment!

Vilken härlig helg det har varit.  Jag har verkligen njutit utan att något särskilt har hänt. Det var så härligt väder igår och vi var ute stora delar av dagen. Fast det hände verkligen något häftigt. Vi plockade ruttna äpplen från marken och skulle slänga ut den i skogen bakom oss. När jag står där så ser jag att det ligger något av glas på marken. När jag tar upp den så är det ett jättevackert fat. Jonas kollade runt lite till och ser något vitt porslin. Det visar sig vara en liten karott i serien Berså från Gustavsberg. De bara låg där och väntade på mig. Jag blev så förvånad så jag tittade inte så mycket mer. Måste nog ut i veckan och kolla igen.
Se så fina fynd jag gjorde i utkanten av min egen trädgård.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar