fredag 9 september 2011

Flintskalle

Hjälp mig. Jag tappar verkligen mycket hår just nu. Jag vet att det är naturligt efter en graviditet men jösses inte trodde jag att det skulle vara så här mycket. Lyfter jag upp håret så är det så glest vid hårfästet och hur det ser ut vid pannan ska vi inte tala om. Även om det är naturligt att det sker så får jag smått PANIK!!!! Vad ska jag göra? Köpa peruk? Det går ju inte att göra  i ordning det längre, det bara spretar åt alla håll. Är nog lite i chock :) Hade det berott på amningen så hade det nästan varit värt att sluta med det bara för att det ska växa ut igen men det gör ju inte det. Så jag får se det som att de är värt det för att ha fått Ester. Hade jag inte tappat håret så hade hon dragit loss det ändå :)
En annan av hennes stora hobbysar är att sätta fast naglarna kring min mun när jag pratar. Jag är öm och har småsår runt hela munnen. Hon är som sagt alldeles underbar.

Idag ska Ester, jag och min rinnande näsa njuta av att det är fredag och vänta på att Jonas kommer hem. Älskar fredagar.

/Malin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar