måndag 29 april 2013

Härlig helg

Då var det måndag igen, något som jag brukar gilla men jösses vad trött jag är idag. Jag tror det är all härlig luft som jag får i mig hela dagarna som nockar mig :)

I helgen har vi haft 2-årskalas för lilla madame och det var riktigt mysigt. Vi bjöd på hamburgarbuffé och det blev härligt lyckat.
På vår gata bor det en bagare så för en vecka sen gick Jonas upp och knackade på och beställde hamburgarbröd och gräddtårta. Det bästa är att när han hade jobbat klart i lördags så levererades det till dörren. Vi kommer nog beställa en omgång bröd till och lägga i frysen för ni vill jag aldrig mer äta butikshamburgarbröd. Så gott var det.
Ester tyckte att kalaset skulle hållas på lekplatsen så hon tog med sig de som orkade dit istället.

Hit flyttades delar av kalaset

Söndagen spenderade vi delvis i trädgården och röjde. Vågar inte plantera så mycket än då det fortfarande är frost på nätterna (ibland).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar