onsdag 30 januari 2013

Stora beslut :)

Oj, oj, hur ska jag kunna välja. Jag ska ändra mina arbetsuppgifter på jobbet en liten smula och behöver nu en laptop och en mobil i jobbet. Innan har jag mest suttit still på mitt kontor och inte behövt dem. Igår skulle jag till och beställa dessa från vår IT-support men jösses vilket beslutångest det kan ge.
Min egna mobil är en HTC som jag gillar skarpt. Visst börjar den bli lite risig men den är ju hela 2 år gammal, så det ska ju tydligen vara så då. På jobbet säger de att HTC är skit så de har tagit bort det märket ur sortimentet. Så nu ska jag välja mellan olika Samsung eller  olika Iphone. Visst är jag lite sugen på att testa Iphone men samtidigt säger de att den inte är lika bra att prata i som Samsung. Det är ju prata jag ska göra så då borde ju valet på Samsung vara givet men jag kanske är lite fåfäng med :)
När det gäller laptopen så har jag bara ett krav och det är att den inte får vara för klumpig och tjock. Har sett en del kollegor som har en och de har varit så tjocka (datorerna alltså).

Så ni märker vilket stort i-landsproblem jag ska brottas med idag, tror jag väljer dess två.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar