måndag 21 januari 2013

Glest mellan inläggen

Det kan man verkligen säga att det är. Dels har det ju varit så tråkigt när det inte går att lägga upp bilder enkelt och jag kan inte ha Google chrome på denna datorn. Dels (vilket är den största faktorn) har jag så otroligt mycket att göra på jobbet. Dagarna räcker inte till och det sista jag vill göra när jag kommer hem är att sätta mig vid datorn (sitter ju där 8 timmar på jobbet) eller prata i telefon. Orkar verkligen inte det. När Ester har somnat sätter jag mig i soffan och stickar. Håller på med en lila-randig tröja till Ester, bloggade om den här. Det går inte fort men nu har raglanärmarna trätts på samma stickor som själva tröjan så det börjar närma sig ett slut. Jag stickar kanske i 30 minuter sen är det nästan så att jag somnar stickandes och sittandes.

Nä, nu är det dags att ta tag i måndagen. Tur att jag gillar måndagar.

Källa okänd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar