tisdag 22 januari 2013

Det där med almenacka

Något jag kan längta efter på hösten är att få köpa ny kalender till nästa år. Det är ett stort projekt för jag är ganska kräsen. Den ska ju ändå vara med mig i ett år och hålla ordning på mig. Jag hade tänkt att jag skulle skaffa mig en från personligalmenacka.se för nu har de fått storlekar och lite annat som passar mig bättre. Hade nästan bestämt färg och utseende när jag insåg att det här kommer bli jobbigt. Jag använder allt mer kalendern i outlook på jobbet och det finns inget värre än att ha två almenackor, som gjort att bli fel.
Så nu har jag istället valt att bara använda cyber-kalendern och har synkat den med min vanliga kalender i telefonen. Har bestämt att det ska funka jättebra.

Men visst 17 kommer jag sakna detta

Bild lånad från personligalmenacka.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar