torsdag 20 december 2012

Juletid!

Jösses vilka veckor det varit. Sen första advent vet jag knappt vad jag gjort. Har så himla mycket att göra på jobbet. Saken är den att jag älskar att ha fullt upp på jobbet men jag är inte van att ha det och samtidigt passa en tid, som här dagistid. Tror aldrig jag kommer vänja mig att bara släppa allt och åka. Vägrar komma i sista minuten till dagis med andan i halsen så jag ser alltid till att ha marginal men det är ändå svårt att släppa ett arbete och inse att jag får fortsätta i morgon.

Hemma har vi julpysslat och fått det lite hemtrevligt men eftersom vi stora delar av julen är bortrest har vi lagt det på en liten nivå.

Idag är jag inte kompis med bloggen när det gäller att lägga in bilder. Den gör inte alls som jag säger. Så det får bli lite konstigt.


Det blev lite pepparkakor till slut

Stor koncentration

Skräpet från en mysig julkortspysslarkväll i ljuset från stearinljus



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar