onsdag 24 augusti 2011

Underbar helg

Nu i helgen har vi haft dop för vår lilla Ester. Det blev en underbar helg. Blivande gudmor, min mor och min styvfar dök upp redan i fredags så de har hjälpt till hela helgen med alla förberedelser. Vi hade dopet här i Ekeby kyrka igår och det allt var bara jättemysigt. Anna sjöng "Av längtan till dig" så vackert så jag hade allt lite tårar i ögonen. Efter dopet var här hemma hos oss och åt lite mat. Totalt var vi 27 personer och det kändes inte ens trångt. Kul att få använda sitt lilla hus. Nu har jag försökt lägga in bild från dopet hela dagen, men det går inte, så irriterande.

När det gäller pyssel så har lusten kommit tillbaka och gör faktiskt klart en tröjorna som jag har bloggat om förut. Känns riktigt bra.

/Malin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar