tisdag 16 augusti 2011

Fundering

När jag är ute å går i samhället där jag bor har jag lagt märke till en inredningsdetalj som förvånar mig lite. Jag vet att många sätter upp ord eller bokstäver på väggar med mera men jag har sett att i tre olika hus har man satt upp ord/bokstäver i fönstret vända utåtså att den som går förbi kan läsa det på rätt håll. Självklart får var och en göra som den vill men jag har aldrig förstått det här med att "pynta" för grannar och förbipasserande. Jag vill inreda mitt hem och min trädgård för mig och min familjs skull och inte för någon annan.

Så tycker jag!

1 kommentar:

  1. Hej! Surfade in från stickamera till dig. Grattis till husköp och ester. Tyckte det var lite skoj, vi köpte vårt första hus i december och den 13 april fick vi en Esther ;-) ha det gött. Ida http://kidassticksida.blogg.se

    SvaraRadera