onsdag 29 juni 2011

Drömstart

God morgon.
Idag ville Ester sova till 11.10 och det är jag tacksam över. Inte för att jag gillar att sova så länge men jag har haft problem med min mage ett tag och det beror förmodligen på att jag har sömnbrist. Jag har Chrons sjukdom och då är det viktigt med sömn.
Som vanligt möts jag av ett underbart leende när hon vaknar och då ligger vi alltid och pratar en stund. Det är fascinerande vad en liten tjej på 10 veckor kan prata.
Sen kom den riktigt morgonlyxen. Till mina flingor till frukost hade jag jordgubbar från den egna trädgården. Helt underbart. Jag kräver inte mer än så för att vara lycklig.

Vilket härligt väder det är ute just nu. Igår klippte jag gräset i värmen och det var så skönt. Svettigt som 17 men eftersom jag inte kan komma igång och träna förrän i augusti så var det skönt att få svettas loss lite. Dessutom märkte jag att jag använder magen när jag klipper gräset för jag har fått träningsvärk. Mer gräsklippning kommer det att blir för min del :)

Nu ska jag och Ester njuta av det fina vädret.


1 kommentar:

  1. Vilken söt liten Ester ni har:)!
    Hoppas du får sova gott inatt!

    SvaraRadera