fredag 19 november 2010

Friheten närmar sig

Snart börjar jag se ljuset i tunnel och komma i från alla handledsvärmare som jag får beställningar på hela tiden. Varför vill alla ha i stort sett likadana, snälla variera er lite. Sen får jag skylla mig själv lite med för jag har suttit och gjort ett gäng som min mormor ska sälja på Närebro julmarknad i Lidköping. Så det är inte alls synd om mig :)

Lite projekt har jag ändå gjort under de senaste månaderna här kan jag visa 3 olika.


Dels är det en klänning till världens sötaste lilla Nadja. Det enda som saknas på klänningen på denna bilden är en lilla kant vid ärmhålen. Det kan vara svårt att se men det är lite stråveck frampå.



En variant av handledsvärmare som jag har gjort. Den lilla med limegrön kant blev riktigt fina.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar