måndag 22 november 2010

Äntligen!

Jag har ju fördelen att en av mina närmsta vänner jobbar på världens bästa (iaf Sveriges) tygaffär, Skroten. Så varje gång jag behöver lite tyg av något slag så ringer jag henne och ber att få prover uppskickade. En del har det bra.

Nu var det dags för köksgardiner till nya huset men denna gången bad jag min kära syster och mor om att ta en utflykt de 7 milen öster från Göteborg för att vara mina personliga shoppare :) Det krävdes inte mycket övertalning. Skroten, min familj och själva staden Göteborg är det jag saknar mest sen jag flyttade till Örebro.

Nu har jag äntligen fått tummen ur och sytt gardinerna som de bestämde åt mig, eller jag var med och bestämde då min syster tog kort med sin mobil och la in på facebook till mig :) Så här blev i alla fall resultatet, lite dålig bild men ni kan nog se ändå. Vi ska renovera hela köket om ca 1,5 år men innan dess kommer jag nog måla kaklet i någon annan färg än svart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar