måndag 29 november 2010

BagarMalin

Jag tror att det är första gången i mitt liv som jag bakar lussebullar. Då räknas inte om jag gjorde det när jag var liten. Nu har jag iaf gjort min första plåt och de smakade helt fantastiskt. Däremot så behöver jag verkligen träna på designen lite. De ser ju inte kloka ut :)




Min underbara syster som är bagare/konditor är ju lite duktigare än mig och gör dessa fina konstverk, tyvärr kan jag inte få den på rätt håll



Helgen i övrigt blev inte alls som jag tänkt mig. I fredags var i och för sig planerad och då var vi i Skövde på en konsert med VibaFemba. Fem skönsjungade män som även vet hur man får in det komiska i sitt framträdande. Mycket trevligt.
Lördagen skulle J spela tennis så jag åkte med honom till stan och gick till Bra & Begagnat med en kompis. Jösses vad folk det var där. Handlade bara 2 tomtar och när jag skulle betala så fick jag yrsel, hade glömt och ta med mig en frukt. Har inte riktigt vant mig vid att vara gravid än :) Så resten jag hade planerat verkade inte riktigt lika roligt då så jag åkte hem. Tänkte gått till Café Deed och sett vad min granne Anna visade för alster. Får ta det en annan gång.
Söndagen ville jag gå på julskyltningen och de olika marknaderna i stan men tappade lusten när jag tittade ut genom fönstret.

Bättre lycka nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar