onsdag 28 mars 2012

Nu går det undan

Jösses vad härligt det är att våren är här. Man vet ju aldrig med mars. Vissa år känns det mer som vinter än vår denna månad. Jag fyllde år i fredags och min mamma var på besök. Vi åkte till Tant Grön i Vintrosa utanför Örebro. Själva handelsträdgården var inte öppen än men butiken var det så det bidde lite blommor till lådan på framsidan. Det blev även en räkmacka till lunch i deras kafé och vi satt ute i solen och åt. Vilken underbar känsla. Jag riktigt kände hur energin forsade in i kroppen på mig. Sen gjorde det ju inget att det var fantastiskt goda räkmackor. Det bästa av allt är att jag måste åka tillbaka för jag fick ett presentkort därifrån av mamma så att jag kan piffa lite i trädgården i sommar. Stackars mig.

Mulet ute idag så tänk er klarare färger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar