måndag 14 februari 2011

I väntan på en dusch hemma

Hej på er!
Jag har verkligen inte haft ork att skriva något på ett tag. Inte för att det har hänt något särskilt utan jag har inte haft inspiration. Kanske för att allt är lite rörigt nu hemma när vi inte har något badrum och vi använder bara halva huset och det står grejer överallt. Det har nu gått 2 veckor och vi får nog räkna med ungefär 3 till innan de är klara. Tänk vad jag ska njuta av min dusch sen. 

Tänkte ändå bidra med lite bilder från rivningen av badrummet. Jag fick inte vara med för min sambo utan fick ligga i soffan och puta med min mage och parera sparkarna :) Nedan ser ni J i action i sina snygga arbetsbyxor som jag färgat åt honom. Så mycket snyggare än vanliga blå.


Det är ju alltid spännande att riva för helt plötsligt dyker husets historia upp. Här ser nu ursprungsväggarna från 50-talet. Kan vara lite fräcka kanske men inte hemma hos oss.



/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar