fredag 17 december 2010

Äntligen helg!

Ibland längtar jag extra mycket till helgen och denna vecka har jag verkligen gjort det. Jag har inte en minut inplanerad och jag behöver inte köpa några julklappar heller. Jag ska bara vara hemma och pyssla och fixa. Vi har bott i vårt hus i 2,5 månader nu och det är mycket kvar. Eftersom varje rum ska göras med tiden så finns ju alltid funderingar på hur vi vill ha det, men det känns skönt att det inte känns stressigt. Däremot så kommer hantverkarna efter helgerna och börjar med vårt badrum. På bilden nedan ser det tråkigt men inte fruktansvärt ut men det är det. Alla som har besökt oss har verkligen sagt att nu förstår de varför vi vill göra om det. Allmänt fuskbygge kallar jag det.





Men vad svårt det är att bestämma vad vi vill ha. Kakel och klinkers är klart men resten. Vi ska ju helst trivas med det i många år. Hjälp!
Om 2 månader hoppas jag att badrummet kommer se helt annorlunda ut.

/M

1 kommentar:

  1. Låter trevligt att ni ska bo här i många år... Japp, snart kommer vi ner och säger hej!

    SvaraRadera