torsdag 26 april 2012

Stort att fylla 1 år...

...i alla fall för Jonas och mig var det stort när Ester fyllde 1 år förra veckan. Ester själv fattar ju inget :) I lördags hade vi 1-årskalas för våra närmsta familjer så vi var en liten skara på 20 personer. Det bidde många braiga presenter. Förberedelserna höll på i en vecka och kalaset blev jättetrevligt. Jag hade sytt en kalasklänning till Ester men den får jag visa senare för sen i söndags befinner jag mig i Cambridge på kurs. Vilken fantastiskt vacker stad. I morgon bär det av hemåt igen och jag längtar efter att få gosa med världens gosigaste tjej. Eftersom jag inte kan visa klänningen visar jag istället en helt underbar outfit som min mamma sytt till lilla madame i present. Helt underbar. Jag ber om ursäkt ifall bilden hamnar tokigt för jag kan inte det här med att blogga från telefonen.

/Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar