torsdag 20 juni 2013

Älskar teknik

Det är sant. Jag älskar verkligen teknik. Jag önskar bara att jag hade lite lättare för att förstå allt det nya. Är det åldersproblem eller matas vi med för mycket nya grejer hela tiden. Bara för att jag älskar teknik betyder det inte att jag alltid har det senaste men jag fascineras av det.
I förra veckan gick fjärrkontrollen till vår digitalboxen sönder och det är väl inte någon katastrof med tanke på att vi knappt kollar på burken, men just nu blev det ändå lite katastrof. Från söndag till torsdag nästa vecka ska jag vara själv hemma. Jonas har semester och tar med sig Ester till svärföräldrarna. Vid sådana tillfällen kan jag tycka att det är lite mysigt med en tv-kväll och bara titta på sådana där roliga saker som bara jag tycker om. Så gissa om jag blev glad när jag upptäckte på Telias  hemsida att det finns en app som kan styra boxen. Soffhänget är räddat!! Halleluja.

Bild lånad från telia.se
Andra bloggare önskar glad midsommar med fina bilder på jordgubbar och blommor men jag nöjer mig över att njuta av min nya app-vän.

Glad midsommar på er alla!
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar