fredag 31 maj 2013

Snygga, men var?

Inte 17 lugnar det ner sig på mitt jobb. Nu har vi fått nästa sjukskrivning hos oss och det är inte bara att ta in en vikarie för att fixa det. Sjukskrivningen beror inte på jobbet utan på sjukdom så hon kommer vara borta ett tag. Så för min del betyder det att lugnet få jag vänta med tills semestern börjar. Därför känns det extra skönt att vi inte har planerat något speciellt i sommar utan kommer göra småresor lite hit och dit.

Jag satt och tittade på tyg på IKEAs hemsida. Gillar verkligen deras tyger. Jag har fastnat för dessa två tyger men mitt stora problem är att jag inte har något rum där de skulle passa idagsläget. Frusterande problem. Jag kan inte heller köpa dem och sätta upp den på kontoret för där har jag typ grisrosa väggar, urk!
Bild lånad från IKEA.se

Bild lånad från IKEA.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar