tisdag 3 juli 2012

Lidköping, bästa sommarstaden

Jag kommer ursprungligen från Lidköping och jag älskar verkligen den staden på sommaren. Flyttade därifrån när jag var 10 år men har haft förmånen att få bor i vuxen ålder då jag pluggade där i 2 år. Dessutom träffade jag Jonas där så vi började vårt gemensamma liv i staden som vi båda är lite kära i. Mitt i staden finns en härligt stadspark




För inte så längesen så öppnade det ett design-outlet i Rörstrandområdet och jag blev helt såld när jag kom dit. Skulle kunna shoppa alldeles för mycket om plånboken hade tillåtit. Det bästa av allt är att de säljer en hel del produkter från härliga Rice. Så är ni i Lidköping någon gång, vilket jag starkt rekommenderar, så är ett besök här ett måste. Bilderna är lånade från deras hemsida.







Me like a lot!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar