måndag 7 mars 2011

Önskar mig en trollkarl!

Jag tror minsann att vårt barn snart hoppar ut genom revbenen. Shit vilket liv den lever där inne. Det är väl ändå tur det :)
Nu har det gått 5 veckor av renoverande hemma och det börjar närma sig slutet. Peter (vår snickare) tror att de ska vara klara nu till helgen. Hantverkare borde inte få vara sjuka :) Det ska bli så skönt att få återställa den halvan av huset som vi just nu inte använder, dvs vårt sovrum med mera. Så till helgen kommer det att bli den stora städardagen och återställardagen. Det betyder oxå att vi sen kan fortsätta och inreda barnrummet dä vi just nu sover och även mitt syrum som används som ett stort förråd just nu. Då ska jag äntligen få börja sy lite.
Annars har jag bara en stor önskan just nu och det är att någon med magiska krafter ska trolla bort all snö. Jag gick på asfalt igår och det känns om det var evigheter sen sist.
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar